Wednesday 27 September 2017

Dukascopy Jforex


Automatiserad trading. JForex-plattform rekommenderas för handlare som är intresserade av manuell och automatiserad handel och eller utvecklar och testar handelsstrategier baserade på JAVAs programmeringsspråk. Den huvudsakliga funktionaliteten och gränssnittet för plattformen liknar Java-plattformen. Dessutom är en inbyggd Plattformsgränssnitt för exekvering av anpassade strategier och programmeringskod tillhandahålls. Integrerade tekniska analysverktyg tillåter också att följa positioner direkt från diagram. Varför handlare väljer JForex. Det finns många olika automatiserade handelslösningar som finns tillgängliga på marknaden Men få eller ingen kan tillhandahålla Många funktioner som JForex Nedan följer några av huvudfunktionerna på JForex-plattformen jämfört med andra lösningar som Meta Trader, Trade Station, etc. Different operationssystem support Du kan köra automatiserade strategier med vilket operativsystem som helst Windows, Linux, Mac, etc. Automatiserad strategi visualisering JForex ger dig möjlighet att visualisera en strategi s exe Försiktighet inte bara under realtidshandel utan också för historiska backtester. Automatiserade strategier baserade på flera valutapar Handlare kan utveckla sina strategier baserade på flera valutapar Du kan också köra ett historiskt bakåtprov för de valda flera paren inom en handelsstrategi. Historiska backtester med riktiga fältdata I motsats till andra automatiserade FX-lösningsleverantörer där testresultaten vanligen inte är mycket korrekta på grund av användningen av datainterpolering istället för den riktiga fältdata, löser JForex detta problem genom att erbjuda en riktig fältdata för en Historiskt bakåtprov. Upp till 180 handelsindikatorer Det finns upp till 180 handelsindikatorer implementerade i JForex, alla tillgängliga för automatiserade FX-strategier. Java IDEs Integrerat utvecklingsmiljöstöd JForex Professional Traders kan utnyttja de olika Java IDE: s integrerade utvecklingsmiljöer som är tillgängliga För JForex strategier implementation. Full marknadsdjup alternativ JForex marknadsdjup en Kompasser av priser och likviditet som tagits från många olika likviditetsleverantörer. Samtidigt som de utvecklar sina strategier kan handelsmän utnyttja marknadsdjupet som en extra resurs som ger information om den aktuella marknaden. Placering av BID och erbjudande till marknaden Detta speciella alternativ gör det möjligt för handlare att agera Som likviditetsleverantör genom att placera individuella bud och direkt till marknaden. Eftersom budgivningen är placerad kan de matchas av andra likviditetsförbrukare, så att du undviker spridningskostnader. Börja. Hämta Live Trading. Om du vill veta mer om JForex och annan handel Relaterad information, skriv oss e-postskyddade ring oss 41 22 799 4888 eller alternativt be om återkallelse. Granska Besök webbplats. Ställ över mina fingrar. Också så den nya telefonappen, den nya uppdateringen, ser jag att ikondesignen har ändrats men inget annat ändrats, samma som förrän Fortfarande mycket långsamt, inte tillräckligt med funktion, kan inte zooma bra och inte JAN 23, 2017 - 4 Stjärnor Med förväntan kommer jag att ändra min ränta till 4 stjärnor eftersom de omstrukturerar sin plattform för telefoner och lägger till handelshistoriken till JForex3 Dukascopy Japan är den enda ecn-tjänsten som regleras här i Japan Så jag kommer att hålla mina fingrar korsade Lycka till. Jan 12, 2017 - 2 Stjärnor Jag har aldrig haft några problem med japanska Dukascopy Jag fick avvisad från tog dem ungefär en månad för att svara tillbaka efter några av mina enkla mail Hur som helst är plattformen för ios bara Löjligt kan inte ens visa prisljus ordentligt, det mesta av tiden vann tabellen inte ens laddas för långsamt För långsam, för många buggar och sätt inte nog En kan handla med sitt system För PC-versionen, den senaste byggnaden av JForex 3, fick Bättre men fortfarande finns det många buggar a Nd det är så svårt att ens visa din handelshistoria inom plattformen Och ja jag har skickat det du behöver göra för att göra det bättre för båda programmen, men jag antar att det kommer att ta åldrar att matcha med snälla, bara erbjuda Metatrader 4.Dec 21, 2016 - 3 Stjärnor Fortfarande lite buggar, men när jag frågade dem att fixa, uppdaterade de snabbt och rensade många gånger, de glömde att svara på mail. För IOS-versionen fortfarande inte tillräckligt finns MT4-versionen av deras system, det kommer att bli så Great. Nov 25, 2016 - 1 Star Deras plattform JForex super långsam och dålig funktion med mycket buggar Även med den nya kommer JForex 3 Med ios utan problem Kom igen Dukascopy Erbjuder ren MT4 inte bro och cTrader. Reply av Dukascopy Support Inlämnad 29 november 2016 Kära, n Vänligen ge oss mer information om ditt ärende eller specificera ditt handelskontonummer och det exakta problemet du stött på med JForex genom att skicka detaljer så att vi kan undersöka det och svara på lämpligt sätt. Den här informationen hjälper oss också att förbättra Plattformen. In Du Kaskopi vi strävar efter att upprätthålla hög kvalitet på service och sträva efter att förbättra investeringsmiljön med våra kunder Så vi uppskattar alltid kundens röst och eventuella återkopplingar du erbjuder. Var vänlig skicka din rapport om våra tjänster till och det kommer att granskas snabbt av relevanta Department. Reply av Dukascopy Support inlämnad 30 december 2016 Kära n, vi uppskattar mycket all feedback du erbjuder. Skicka gärna dina kommentarer och förslag på vår plattform till och de kommer att undersökas snabbt av relevanta avdelningar. Också, låt oss veta via Den tid och det datum du kontaktade Dukascopy Japan och fick inte ett svar Vi kommer att undersöka detta problem Faktum är att e-postmeddelanden kan förbli oförlämnade eller obevakade av olika skäl. Reaktivt av Dukascopy Support inlämnad 20 jan 2017 Kära n. Var uppskattar din Feedback På grund av lagkrav i Japan kan vi emellertid inte kommunicera direkt med japanska kunder och ge tekniskt bistånd. Vi ber dig om att hålla kontakten T vårt japanska kundsupport genom att skicka ett mail till och indikera Forex Peace Army i ditt brev. Vi beklagar att du förväntade dig att få teknisk support från Vänligen kontakta Dukascopy Japan eftersom hjälp från Dukascopy Bank inte är möjligt. Vi är seriösa om kunder Feedback och alltid ta hänsyn till det när vi utvecklar och underhåller våra produkter Samtidigt förstår vi att det inte finns någon universell lösning för att tillfredsställa varje persons behov Vi respekterar alla reglerade parter i Forex-marknaden och tror att varje näringsidkare kan välja en plattform som Uppfyller alla sina individuella krav och preferenser Från vår sida gör vi vårt bästa för att göra vår plattform så funktionell och enkel som möjligt. Regarding iOS-plattformen För närvarande jobbar vi med ombyggnad av plattform, stabilitetsförbättringar och nya funktioner för att göra applikationen ännu enklare och Användarvänlig Och samtidigt med att vi erkänner att ingen teknik är perfekt och ständigt arbetar med att förbättra platfo Rm, vi kan inte hålla med det uttalandet att ingen kan handla det eftersom vi får mycket positiv feedback från våra kunder och antalet handlare som använder det ständigt växer. Hantering av JForex 3 Som du har nämnt har vi förbättrat Plattformen och vi kommer att fortsätta att förbättra det i framtiden. Handelshistoriken kan för närvarande nås i våra rapporter, men vi har planer på att lägga till den på plattformen snart. Om du har några andra förslag eller idéer att dela med våra utvecklare, skriv till och Dukascopy Japan kommer att undersöka dem noggrant. Inte riktigt swiss än lettiska indeed. dear handlare, kära Admin, det finns en sak som jag vill uppmärksamma dig på att dukascopy markerar sig som en sann swiss broker. Jag kan inte säga att det är fel ja det är sant men det är sant Med lite drift från deras filial i latvia kan du kolla på den brittiska officiella FCA-webbplatsen där Dukascopy Europe IBS AS adressen Lacplesa Street 20a-1 Riga LATVIA och de har endast europeiskt certifikat Status EEA auktoriserad de är inte FCA auktoriserad vilket innebär som alla andra bedrägerier cyprus, ryska eller australiska eller maltesiska mäklare Om du inte vill bli lurad måste den internationella mäklaren du arbetar med vara under USA, Storbritannien eller Schweizisk inspektion men som jag förklarade ovanför dessa killar är inte jag Självklart sett detta på de andra stora killarna som fxpro de har en filial i Storbritannien som är FCA-auktoriserad och en annan i Cypern som är EES-auktoriserad en i Storbritannien är för rätt handel den i Cypern kan dissappoint du att du kan kontrollera och se till Besöker officiell FCA hemsida av er själva. Reaktivt av Laurent Bellieres inlämnad 15 februari 2017.Dukascopy Bank är schweizisk bank, Dukascopy Europe är lettisk europeisk licensierad mäklare torukojin från Turkiet blandade upp Dukascopy Bank SA och Dukascopy Europe IBS AS, två olika medlemmar i Dukascopy Group Dukascopy Bank är en schweizisk bank baserad i Genève, auktoriserad och reglerad av FINMA som kan verifieras på FINMAs hemsida. Det är också huvudkontoret för Dukascopy Group. Dukascopy Europe är en investering Mäklareföretag som är inbyggt i Lettland och reglerat av FCMC Dukascopy Europe är verkligen auktoriserat att erbjuda sina tjänster inom Europeiska unionen, eftersom det är baserat i Lettland, en statsledare i Europeiska unionen. Den unika närvaron av Dukascopy Bank i Lettland är ett representativt kontor, inte En gren Dukascopy Group är närvarande i åtta länder runt om i världen, inklusive i Japan Dukascopy Europe och Dukascopy Japan är 100 ägda av Dukascopy Bank och erbjuder tillgång till Dukascopy Banks handelssystem enligt vita etikettavtal, vilket innebär att de erbjuder samma exekveringskvalitet och samma data Mata som Dukascopy Bank Vi hoppas att detta förtydligar frågan Ytterligare information finns tillgänglig på sidan av mina tidigare recensioner. De löste problemet med min underhållsavgift, och kanske när något problem uppnåtts till toppledningen löser det omedelbart, jag kommer att dra tillbaka min Ord som beskriver denna mäklare som bluff, men definitivt är de inte det bästa där ute, de måste jobba på sig själva för att lösa al Jag har problem speciellt i kundtjänst och i synnerhet mitt östern. 30 december 2016 - Ingen betyg Hej för alla läsare om du vill bli framgångsrik på detta område, håll dig borta från den här mäklaren, det är helt en bluff som de hade stulit pengarna Som underhållsavgift, de hade den värsta kundtjänsten i världen större delen av sin tid av dig skickade dem ett e-postmeddelande som de kommer att svara endast om du ringde dem och e-postmeddelandena kommer att gå vilse, och om du kallat dem två gånger till exempel kommer de att vara Väldigt arg och kan vara stängd telefonen pls granska min erfarenhet här med Ahmad al Agha, och jag ska berätta för dig ett annat exempel på en av dem som heter Ronnie Kheirallah Jag bad honom att hjälpa till vid öppnandet av alternativkonto, han bad mig skicka många papper Även om det nämns tydligt på deras hemsida att de inte behöver alla dessa saker, komplicerade de allt och den mest rutinmäklare jag någonsin sett var ett sätt att bevara dina pengar. 4, 2016 - 1 stjärna är mycket förvånad över att denna bluffmäklare Fått så högt Poäng, är med dem nu sedan 6 år, mycket dålig kundservice, inget svar på mail eller samtal och mitt kontochefnamn är Ahmad Agha undviker nu att svara eller pratar med mig låg hävstång behöver triple hävstång på helgerna, mycket dålig erfarenhet med dem jag Utmaning om någon är lönsam med dem. Som vid mitt tidigare klagomål har Dukascopy hanterat frågan professionellt och ett avtal uppnåddes. Jag kommer att rekommendera denna mäklare för utmärkt service. Feb 4, 2017 - 1 stjärna Jag skriver denna recension för att uttrycka min besvikelse I Dukascopy. Jag anmälde mig till ett fullt finansierat levande konto 5000 USD för nästan 1 år sedan. Låt mig börja med att säga att deras kundsupport och registreringssystem är utmärkt. Banken gör ett bra jobb för att hjälpa kunder med problem och registrering. Min mäklare är också Väldigt hjälpsamt när det gäller att ge den information som behövs. Men jag har sedan dess upplevt något mindre pratat om dessa former, var kontotavgiften för vilande och ingen öppen position inte förklarad för mig när jag Öppnade det här kontot Som en nuvarande kontoinnehavare med ett handelskonto anser jag att det skulle vara vanligt att informera kunder om att avgifterna ska betalas enligt Dukascopy-schema för inaktiva och inga öppna positionskonton. Det hade inte gjort några ansträngningar och bara några minituer Att ställa in en autosvarare till inaktiva kunder för att informera dem om att 100 USD kommer att tas ut inom några dagar av inaktivitet. Detta gör att jag är dissapointed att ingen kontaktar mig eller försökte informera mig om denna laddning jag Jag skriver om detta med 200 USD i underhållsavgifter som kunde ha förhindrats med ett meddelande om tillfredsställelse. Jag har kontakt Dukascopy och väntar på deras svar, jag har begärt en avgift om återbetalning. Jag blev inte medveten om dessa underhållskostnader. Ryad, Saudiarabien. Stilla På demo Acc kommer att växla till live Acc snart, än så länge en ärlig och professionell mäklare. Hej, jag är på ett binärt alternativ demokonto med Dukascopy. Hittills ser jag det väldigt snyggt och rent och väldigt snabbt i att placera sätta eller ringa Beställning jag gör Övervaka prisåtgärder och barer med andra handelsplattformar och det finns ingen stor skillnad i strejkpriserna. Jag hoppas att när jag byter till live-konto borde det förbli detsamma. Jag hoppas att återkallandet av beloppet ska vara väldigt enkelt utan panik var jag Söker för att deponera mindre belopp på 1000 USD men jag antar att det minsta beloppet är 5k vilket är mycket högt, de borde minska inlåningsbeloppet för kunder som oss. i registrera ett konto för att lämna denna recension denna mäklare är värst jag upplevde sätta stoppförlust och de Stängde min position 100pips lägre utan anledning Jag tror i grunden att de bara stjäl folks pengar eftersom de är i Schweiz och du är i USA. Undvik dem. De är onda. Den låga spridningen är en annan lögn eftersom de överbelastar dig på provisioner. Jag är mycket tvivlad Om de utför dina beställningar i levande marknad, men spelar mot dig om du öppnar ditt konto för 100 insättningsbonus finns det ingen ledig tårta. Genom modereringsteamnotering.1 Stjärnklassificering removed. To det bästa av vår kunskap E, Dukascopy har inte accepterat amerikanska kunder i flera år Om det har skett en förändring, var snäll och fråga oss. Reaktivt av Dukascopy Support inlämnad 29 december, 2016. Dear dannyacemen, är du säker på att du handlas med Dukascopy Vi har slutat att acceptera amerikanska kunder sedan 2011. Forex FS JForex-plattformen ger kunderna tillgång till exakt samma handelsförhållanden som Dukascopy Bank JForex-plattformen. JForex-plattformen är tillgänglig online och kombinerar all huvudfunktionalitet för orderutförande och positionshantering, marknadsundersökningsverktyg och snabb kommunikation i Leverera klienter möjligheten att agera och reagera snabbt under olika marknadssituationer. Övervakar marknad och nuvarande exponering. Orderorder och positioner. Följ utvecklingen av ditt eget kapital, hävstångseffektivitet och prestanda. Tre Trading Platform-modeller finns tillgängliga för webbintegrerade, JForex och Java Dessutom kan du komma åt ditt JForex-konto via din Apple iOS - och Adroid-enhet. Klienter som vill kombinera funktionaliteten Y av JForex-plattformen med sina befintliga MT4-konton kan överväga den tredje parten MT4 till JForex Bridge-lösningen. För att starta JForex-plattformen, vänligen klicka på knappen nedan och välj den plattformsversion som bäst passar dina handelsbehov. DISCLAIMER Forex FS strävar efter att tillhandahålla Kunder med bästa genomförande och konkurrenskraftiga spridningar tillgängliga via direkt marknadstillträde Det kan emellertid vara tider när marknadsförhållandena medför extrem volatilitet eller volym att sprida sig utöver våra typiska spreadar. Detta marknadsförutsättning är känd som en snabb marknad. Snabba marknadsförhållanden kan orsakas Av olika faktorer inklusive, men inte begränsat till, nyhetsmeddelanden som icke-farm payroll nummer, order obalanser-betydligt större order av en typ t. ex. köper än en annan typ t. ex. säljer Likviditetsuttag är en gemensam åtgärd som används av Likviditetsleverantörer vid eller rätt före Det ögonblick som viktiga data släpps, som USA NFP Vid en snabb marknad kommer spridningen att öka när marknaden konstaterar S det korrekta värdet av en valuta och priserna kan klyftas - ett prisavstånd inträffar när priset på en marknad hoppar från sitt sista budbjudande offert till ett nytt citat utan att någonsin handlas till priser mellan dessa citat. Till exempel kan EURUSD handla 1 3510 12 före en ekonomisk datafrigöring eller nyhetshändelse med det första citatet efter att händelsen var 1 3060 80 om uppgifterna eller nyheterna återspeglade ett sådant förskjutning i sentiment. I dessa fall stoppas förluster, inlämningsorder och marginalanrop exekveras vid Bästa pris tillgängligt efter klyftan under den underliggande marknadslikviditeten Kunder kan uppleva en försenad genomförande, omnoterade priser som skiljer sig från deras begärda handelspris eller utförande av order på olika nivåer beroende på storlek och återspeglar den underliggande marknadslikviditeten. Snabba marknadsförhållanden kan Förekommer när som helst men är vanligast under ekonomiska dataförluster eller nyhetshändelser, speciellt där likviditeten är till en premie, till exempel nationella helgdagar eller efter en vecka som marken T återupptar Bredare spridningar under snabba marknadsförhållanden eller ett marknadsgap kan avsevärt minska eget kapitalet på ditt konto och kan utlösa ett marginalanrop eller eget kapital stoppa förlustnivå likvidation av de minst lönsamma positionerna.

No comments:

Post a Comment